Har du glemt å betale medlemskontingenten til Driv IL?

Postet av Driv Idrettslag den 1. Jun 2016

Det er fortsatt en del som ikke har betalt medlemskontingenten sin til Driv IL.

Jeg har nå sendt ut faktura, via vanlig post, til alle de som står med ubetalt i medlemsregisteret vårt.
Der ligger det også med info om oppsett og bruk av MinIdrett
Har du fått brev fra meg, så er det ikke registrert noen betaling.

Vårt medlemsregister er koblet sammen med idrett-Norge og det hender det oppstår feil.

Det er fint om dere ta kontakt hvis det er noe feil slik at jeg kan få ryddet deg ut av systemet vårt

Astrid Celius, post@driv-il.no

Tidligere publisert info:

Nytt system for fakturering fra Driv IL, viktig info.

Driv IL bruker nå idrettens eget system for en enklere idrettshverdag.
Alle medlemmer må derfor opprette seg en bruker på Min Idrett: https://minidrett.nif.no/#

Faktura på medlemskontingenten fra Driv IL kommer nå kun i Min Idrett, og dere vil få en mail med info om å logge dere inn i Min Idrett for å se og betale fakturaen der. Dere vil ikke få selve fakturaen i posten.

Det er enklere å administrere Min Idrett hvis dere voksne oppretter en egen bruker/profil først og legger resten av familien inn der. Da får dere alle på ett sted.

• Opprett bruker/profil eller logg inn på din profil her: https://minidrett.nif.no/
  • Går inn på deres egen profil og velg søk etter familie
  • Da kommer det opp forslag og dere legger til de som er i egen familie
  • Dere vil se fakturaen under betaling til høyre og også ved å klikke på bildet av en handlevogn.
  • Klikk på fakturaen/handlevognen, finn frem bankkortet ditt og gjennomfør betalingen inne på Min Idrett.

På vår hjemmeside www.driv-il.no ligger det også en mer utfyllende forklaring.
Får dere problemer med å sette opp Min Idrett eller med å legge til familie, så kontakt klubbsekretær på post@driv-il.no eller tlf. 900 68 834

Min Idrett gir deg som medlem tilgang til å administrere ditt eget medlemskap.
Du får tilgang til å betale medlemskontingenter og treningsavgifter direkte uten bruk av kontonummer og kidnummer, og kan også skrive ut medlemskort. Du kan endre dine personopplysninger. Du kan melde deg inn og ut av klubben. Det er mange andre fordeler også, og alle detaljer ligger inne på MinIdrett.

Vi har allerede tatt i bruk Min Idrett og har fakturert treningsavgifter til fotball, håndball, friidrett og ski gjennom dette systemet. Så vi håper mange allerede er kjent med systemet.

NB Turn og Trim er den eneste gruppen i Driv IL som benytter et eget system og ikke Min Idrett. Men medlemskontingenten til Driv IL må likevel betales gjennom systemet som resten av Driv bruker.

Astrid Celius
Klubbsekretær Driv IL