Gratulerer til Hedda Mikalsen med Lions Pokal for 2015 :-)

Postet av Driv Idrettslag den 18. Jun 2016

Per Eivind Grosvold, Hedda Mikalsen og Marius Høvik.

Hedda Mikalsen vant Lions Pokal for 2015. Pokalen tildeles en person mellom 12 og 15 år (ungdomsskolealder) i Driv IL som har utmerket seg i en idrett og deltatt i en annen.
Per Eivind Grosvold fra Enebakk Lions delte ut pokalen på vegne av Enebakk Lions, og informerte om begrunnelsen for tildelingen. Marius Høvik delte ut blomster fra Driv IL
Det er hovedstyret i Driv som velger ut vinner etter innspill fra gruppene. Alle kan være med å foreslå en kandidat

Begrunnelse:
Fra Ski

Hedda er fra Tomter og startet skitreninger i Driv IL i 2011. Hedda er en jente som satser hardt på langrenn. Hun har mange gode resultater å vise til gjennom flere år og klatrer stadig oppover resultatlistene.

Hun er alltid trofast tilstede på gruppas fellestrening og har i tillegg mange egentreninger. Hedda er ei positiv jente som gir maks på trening hver gang. Hun har i alle år deltatt på Kretsrenn og klubbrenn

Resultater 2015:
Sparebank 1 cup (Akershus) totalt nr. 12, med beste resultat nr. 6
Ungdommens Hollmenkollrenn nr. 46 og 63 av nærmere 200 løpere.

Hedda er også ivrig i andre idretter. Hun har drevet med dans i flere år og spiller fotball i Driv. Her deltok hun i seriesystemet og Norway cup.

Fra fotball
Hun spilte fotball (i hovedsak på midtbanen) i Driv hele fjorårssesongen (Jenter 2000/01), altså seriespill og Norway Cup.

Hedda ante ingenting på forhånd, så hun ble litt satt ut og veldig glad.

Oi! Det var uventet,sa en stolt og lykkelig jente.

Astrid