Trenger hjelp etter brann.

Postet av Driv Idrettslag den 14. Jan 2016

Etter brannen i Ytre i går, så mistet et av våre Drivmedlemmer og hans to jenter (16 år og 7 år) absolutt alt de eide og de trenger hjelp nå i akuttfasen. Det tar tid og krefter å skaffe alt på nytt, og det er naturligvis en tung jobb nå.
Jeg har snakket med han og fått tillatelse til å be om hjelp på hans vegne. Han er svært takknemlig for støtten han får fra mange sambygdinger nå.

Han har fått tak i en leilighet med vaskemaskin, kjøleskap og komfyr, men utover dette så mangler han absolutt alt av møbler og utstyr.
Er det noen av dere som har møbler, tv, eller kjøkkenutstyr han kan få kjøpe for en billig penge, eller få gratis, slik at han raskest mulig kan få møblert leiligheten og flyttet inn?
Han er glad for alt som gjør at han slipper å fly rundt på butikker nå.

De mistet selvfølgelig alt av klær, sko og annet utstyr også. Jentene er 16 år og 7 år, og bruker størrelse tilsvarende sin alder. Han selv bruker størrelse XL til XXL i klær, og størrelse 41 – 43 i sko.
Ta gjerne kontakt med han på mobil: 414 79 899

Astrid Celius