Kunstgress på Mjær!

Postet av Driv Idrettslag den 26. Mar 2010

25. mars ble det avholdt årsmøte for hovedlaget. Mange saker ble behørig belyst, diskutert og vedtatt.

Kunstgress på Mjær var en av de mest spennende sakene årsmøte skulle behandle. Det ble vedtatt at IL Driv skal innrullere kunstgress på Mjær stadion i kommunens rulleringsplan. Derfra håper vi at vi kan komme fort videre, og vi har håp om å kunne hå den store åpningen på sensommeren 2011.

Andre ting som kan være verdt å nevne er, forslaget om avvikling av Driv-Krafta. Forslaget falt, og Driv-Krafta driftes videre. Så nok en gang ber vi medlemmene gjøre hva de kan for å finne folk som kan besette redaksjonen.

For detaljerte opplysninger henviser vi til protokollen som legges ut så snart den er klar.