Stockl kommer til Enebakk

Postet av Driv Idrettslag den 6. Aug 2014

Landslagssjefen i hopp, Østerrikeren Aleksander Stockl, kommer til Enebakk for å snakke om sesongforberedelser, treningsprinsipper og krav, og forventninger til spesielt unge idrettsutøvere - uansett idrett.

Derfor blir dette et interessant og lærerikt møte vel så mye for aktive og hoppinteresserte, som for unge og ikke minst foreldre og trenere, enten man spiller fotball, sykler eller går på ski. Og for alle trenere for aldersbestemte lag eller som har lederansvar i idrettslaget. Det vil bli avsatt god tid til spørsmål.

Den verdensberømte hoppsjefen vil som vanlig bli assistert av landslagets og "vår egen" Magnus Brevig.

Det er Enebakk Rotary som står bak arrangementet, det er gratis adgang og alle Driv-medlemmer er velkomne.
Du kan møte Aleksander Stockl og Magnus Brevig i auditoriet i Enebakk ungdomsskole mandag 18. august klokken 20.00

Takk til Magne Johansen for tekst og invitasjon fra Rotary.
Systemet her takler ikke spesialtegn, så derfor blir det Stockl men dere vet jo hva han heter.

Astrid Celius