Slått både gule og blå av Ski

Postet av Driv Menn Senior A den 10. Feb 2015

I sesongens 2. treningskamp skulle A-laget få en fotballeksjon av naboen fra Ski.

Etter årets første treningskamp hvor gutta fra Ytrebygda gikk seirende ut mot Bækkelaget, var optimismen stor foran søndagens lokaloppgjør borte mot Ski. Driv skulle derimot komme kraftig ned på jorda igjen. Enkelte kamper er det ikke så mye å skrive hjem om, så kampreferatet blir av det korte slaget. 25 minutter er spilt og Ski leder alt 5-0. En første omgang langt under pari hvor flere av spillerne ikke er tilstede i det hele tatt, svakt.
2.omgang er riktignok noe mer oppløftende, men det må sees i sammenheng med at gutta i gult senker seg noe. Hovel sørger for å pynte på resultatet ved et par anledninger, samtidig som Vemund forhindrer 2-sifferet bakover. Kampen ender 9-2 til hjemmelaget.
Kampen er allerede lagt i den berømte boka og det forventes å se et helt annet lag på banen når neste treningskamp går av stabelen 1 mars mot Spydeberg. Gutta kan langt bedre, så det satses på en snarlig forbedring allerede på trening torsdag.

Sportslig hilsen

Mads Randem