Jr.laget forsterker trenerteamet før Danacup - Sjekk hvem!

Postet av Driv Idrettslag - Fotball den 3. Jul 2015

To blir til tre når juniorlaget drar på Danacup

Trenerteamet spisser kompetansenivået og forsterkes ytterligere når juniorlaget tar turen til Danmark i midten av juli. Anledningen er Danacup, årets høydepunkt for mange og tross en noe tynn tropp er optimismen stor. Laget spilte på seg nødvendig selvtillit rett før ferien med to strake seire.

Det er et allerede svært så kompetent teamet som nå styrkes. En godt krydret trenerduo, duracellkaninen Braathen og universalnøkkelen Oddmund Garden ledet av Ytre Enebakks to flotteste damer får nå selskap av unge Joachim Flåten.
Flåten, som ble spådd en lysende karriere valgte å dedikere fotballivet sitt til moderklubben Driv. Han er i dag en av A-lagets mest betrodde spillere og med sine sosiale ferdigheter utenfor banen vil han være en viktig tilvekst i juniorlaget.

Joachim Flåten fra sin tid som Kanarifugl

Trener Jostein Korsæth er fra seg av begeistring og uttalte at signeringen er kanonbra.
Flåten selv uttaler at han ser veldig frem til Danacup.
"Det er en flott spillergruppe med et meget dyktig team rundt laget. Jeg har alltid sett opp til trenerduoen og er i ekstase for å få jobbe sammen med dem"

Danacup spilles i Hjørring, nord i Danmark og avvikles fra 20-25 juli.
Følg med på Driv IL Fotball sine Facebooksider for å holde deg oppdatert om du ikke tar turen nedover.

God sommer!

Driv Fotball junior